onsdag 5. november 2008

Aarrrggggh!!!

Så har internett-forbindelsen på min PC takket for seg- igjen!!
Nå bruker jeg Gubbens PC, så det blir ikke rare innlegget for her ligger nesten ingen bilder eller noe. I morgen skal jeg ta en alvorsprat med Tele2 for å greie ut av dette.
Så da skjønner dere at jeg nesten ikke befinner meg i bloglandia om dagene...
Det var dagens Gruff (neida, gruffene er slett ikke daglige selv om det kan oppfattes slik). Jeg er vanligvis veldig jevnt blid. Selv om jeg må innrømme at jeg er litt ustabil for tiden: Mye jeg ikke får til, smerter jeg ikke vil ha, og da renner det fort over. Håper det er en kortvarig periode...

Dagens gladmelding, ja det er egentlig flere da:
Først er det alle hyggelige kommentarer som jeg får, jeg suger til meg alt av oppbacking og takker og bukker for at dere tar turen innom meg.
Så var det en snartur Gubben og jeg tok til byen i dag, til Panduro.....say no more... jeg hadde planene klare for ting til julemesse, julegavepakking, baking og pynting, så handlelisten var klar. Merkelig hvordan pengene flyr.... Men det er verdt hver en krone, synes jeg.
Jeg har allerede begynt å lage noe til julemesse, bilder kommer når den @##¤!!!??=§!! PCen min funker som den skal igjen...

Ellers er jeg veldig flink (synes jeg selv da, hihi) og trener hver dag. Det er ikke store programmet jeg skal i gjennom, men det må gjøres for å få en Progresjon- et ord de brukte veldig mye på opptreningssenteret. Så jeg jobber med Progresjonen hver eneste dag :)

Nå er det straks tid for Espen Eckbo og hans herlige figurer.
Ha det fint dere!

1 kommentar:

Anonym sa...

Deilig å ha dæ tebake mamma:)
Æ å Kevin sitt å glede oss t jul vi da, driv å lære Kevin og ta oppvaska etter julemiddagen:P

Føre videre tradisjona:)