torsdag 27. november 2008

Englekyss?

I dag har jeg omsider hatt tid (!) (skulle vel ha tid nok når man er 100 % sykmeldt, men nei...) til å prøve meg på disse skjønnhetene som Englekyss har lagt ut oppskrift på. Mine ble ikke like stilige, da jeg brukte ulike glansbilder. Men det er alle engler da, så temaet er der hehe.
Bare ett brett som er ferdig ennå, derfor ser det litt "magert" ut. Men de ble kjempegode!!!

Prøvde bare forsiktig med en porsjon idag, for å se om jeg fikk det til, og ja- dette skal det nok bli mer av ja! Så ekstra-kiloer: her blir det fest, kom å klor dere fast!!

Anbefales på det varmeste! Bare husk å sett av noen timer til tørking i ovnen :)

4 kommentarer:

Solveig sa...

Så fine de var:)
Så veldig gode ut og!
Man lever bare engang, like greit å kose seg da;)

Ellen Marie Albertsen sa...

Kanskje englekyss passer sammen med englekyss te? http://lovinnen.blogspot.com/2008/11/dagens-teenglekyss.html

Hilsen Løvinnen

Ellen Marie Albertsen sa...

Så sant så sant det ja:)
Tenkte etterpå at det kunne jo mistforstås det med tesorten jeg anbefalte, jeg likte den jo ikke særlig godt selv . Men det tenkte jeg ikke på når jeg sendte tipset til deg. Det var iallefall ikke vondt ment:)

Takk for tetipset:)
Tester tesorter hele tiden,så følg gjerne med :)

Ellen Marie Albertsen sa...

Ha en koselig advendtshelg du og:)