mandag 17. november 2008

PC-fri helg :)

Denne helgen har jeg ikke brukt PC'en, og jeg skal si jeg fikk gjort en hel del! PC er i sannhet en tidstyv selv om det er hyggelig å surfe å se hva andre bedriver.

Jeg startet fredag med å bake dobbel dose Gi-bort-kjeks før jeg skulle til frisøren.

Da jeg fant fram denne boksen igjen, syntes jeg ikke det var et helt år siden jeg så det. Og det stemmer; jeg fant det igjen i logoen hos en av dere :)

Vel hjemme utpå ettermiddagen er det jo nesten helg, så da logget jeg av og gjorde klart til Den Store Finalen (jepp, Skal vi danse).

Og her står det viktigste i forgrunnen.........

Resten av helga har gått med til pakking av julegaver, og siste innspurt på det jeg skal ha med til julemesse neste helg;

Snart ferdig med julegavene nå :)

Dette er små kremmerhus med lavendel, ideen fant jeg hos denne dama og jeg tenkte å prøve å selge dem på julemesse.

Doble kort og pakkelapper. Ideen har jeg vel tatt fra flere, ganske mange av oss som lager slike nå, i litt ulike varianter :)

I tillegg har jeg jo selvsagt jobbet med progresjonen sammen med min trofaste følgesvenn: ergometersykkelen! Nå skal jeg ta en runde hos dere, mye nytt ser jeg.

Go' mandag alle sammen!

7 kommentarer:

Bestefars Verksted. sa...

Hei Nita,og takk for hilsen fra deg !! Så dyktig du har vært med pakkingen av gaver,det er jo så koselig å gjøre litt ekstra utav det.... :) Har også prøvd meg litt,men siden pc'en er syk,får jeg ikke vist bildene...... Artig med den boksen din,som hadde samme bilde som headeren min......syns det er så fint. Flink har du vært som har kuttet røyken også,ser jeg....det er ingen lett sak,såpass har jeg sett,rundt omkring. Har aldri røykt selv,men samboeren har... Ja,du spør om gallaen var bra,og det var den,men Vidar Johnsen og Erlend Bratland,dukket aldri opp......og jeg ble selvsagt veldig skuffet. De var blitt syke,begge to..men ettersom flere satt og ventet på akkurat disse to,så syns jeg de kunne informert om det,så alle slapp å sitte og vente....og lure på hva som hadde skjedd. Det måtte vi lese i avisen,dagen derpå....kjedelig ! Men de andre som var der,var jo flinke de også,det var jo ikke det,- men når man gleder seg ekstra til en spesiell,så er det rart med det..... nei,nå må jeg ta penslene fatt,du får kose deg,og ha ei flott uke ! Nå går tiden fort......til advent og pynting....gleder meg :)

ENGEL sa...

ojoj.du er jammen flink altså!!!!!!!

Lovise sa...

Å så mange fine ting du har laget. Det blir sikkert populært på messa.
Jeg falt for ideen med gibort kjeks. Kanskje jeg skal prøve den oppskrifta?
Ha en deilig dag videre.

AnKa sa...

Du har laga masse flott til messa, du kommer til å få solgt masse.
Gi bort kjeks er jo en kjempeflott gaveide:-)
Ønsker deg ei flott uke.

Gry sa...

Så masse flott du har laget, glad jeg kunne inspirere deg til å lage lavendelposer. Håper du får solgt masse! Er du ferdig med julegavene allerede.. jeg har ikke begynt å tenke på dem ennå jeg..
Ha ei flott uke!
Klem Gry : )

johanne`s rom sa...

Så mye fint du har laget ferdig, og de kjeksene dine ser veldig gode ut mmm. Ha en hyggelig dag.

pepperkverna sa...

Så mange flotte pakKer da! Hege