søndag 21. september 2008

"Det ska' bli andre boller når papen kjem heim..."

Og andre boller ble det!
Gubben kom ilende inn døra i 19-tiden lørdag kveld, med stresskoffert i ene hånden, og "biff & buska (brokkoli)" i den andre.
Biff er hans gebet, han er egentlig en riktig Perlefar den mannen :).
Og det var så deilig! Deilig å ha ham hjemme, deilig å spise sammen, ( å spise i det hele tatt...). Mye koseligere å spise sammen enn alene.
Og da han skulle bære inn resten av tingene fra bilen, dukket det opp en Bygave!
Fra en salgstur i Nord-Norge (jeg kniste inni meg)!? Så et kort øyeblikk for meg en tørrfisk, eller et bilde med bølger på.
Men da jeg åpnet, ble han umiddelbart oppgradert til en ordentlig Perle, for se hva han hadde funnet:


Da vi tråkket i Bodø for noen uker siden lette jeg etter slike spoler og fant en . Dette hadde han altså fått med seg :)

Jeg var så overveldet at jeg hadde ikke ord, bare så og snurret på spolene.... så for meg de fine blondene og julebåndene som skal få plass på disse...For ikke å snakke om den fine holderen! "Kan godt male den hvis du vil" sa Perlefar, "Nope" sa jeg, "den er perfekt!"

Kastet et blikk ut vinduet, og det var nesten så et sakralt lys la seg over himmelen...

Joda, bildet er faktisk tatt like etter at jeg åpnet pakken, timing?

Blir glad inni meg bare av å skrive om dette :)

Loppeskatter fra helga kommer i morgen, nå er klokka blitt så mange, godnatt fra en veldig fornøyd Perlemor :)

3 kommentarer:

ENGEL sa...

så snill da!herlig fyr!vokser ikke på trær de der altså!

Synnøve sa...

Så snill en mann du har.Det er vel godt og få han hjem igjen når han har vært botr i 14dager. Ha en fin dag.

Orlaug sa...

So flott stativ med sneller....
blir fint å få blondene på det..
og so er eg veldig spent på loppefunna...