onsdag 17. september 2008

Awarder

Ble både sjokka og flau da jeg tok et raskt overblikk over bloggen min i kveld. Ser at jeg har passert mine første hundre lesere, jippi! Og tusen takk til alle dere som legger igjen kommentarer, det er veldig hyggelig å se :) (litt flau over å ikke ha nevnt det tidligere...).
Og så har jeg to awarder liggende som jo skal videre. Det er mulig dere har fått dem før, men det blåser jeg i, jeg unner dere det! Disse går til:

Engel for sine levende og hyppige innlegg.

museumsbua for ikke å gi opp data'n!

Sannas Verden som var den første bloggen jeg "oppdaget" og som har så mye fiine bilder!

Englekyss som inspirerer og deler med oss av alle sine ideer :)

Versågod :)

PS. Er det bare meg som har ei klokke på innleggene som er "helt borti staur og vegger?" Jeg skriver oftest om kveldene, men klokkeslettet stemmer jo ikke (kan jeg endre det selv kanskje?)

3 kommentarer:

ENGEL sa...

tusen millioner takk!det var hyggelig!

Synnøve sa...

Så koselig at du liker bloggen min. Skal legge deg til favorittene mine jeg og. Jeg ønsker deg ei fin helg. Håper været holder seg har fri til mandagen jeg no.

Gry sa...

Tusen takk snille Nita!
God helg.
Klem Gry : )