onsdag 14. januar 2009

Utmerkelse :)

Jeg har vært så heldig å være en av to til å motta en utmerkelse, og ikke hvilken som helst nei. Denne er spesiallaget, og med den fulgte noen veldig hyggelige ord:
"Denne utmerkelsen er spesiallaget til to bloggere som på grunn av sine fargerike aktiviteter og sitt blomstrende språk virkelig setter meg i humør til å gjøre både det ene og det andre."

Jeg blir alltid så overrasket og ikke minst smigret når jeg får awarder, men denne var ekstra spesiell... tusen hjertelig takk Stubbetufsa :)

(lurer litt på hva "det ene og det andre" kan være da, hehe...)

I dag var jeg for første gang på "ordentlig" trening, og det måtte jo Perlemora selvfølgelig behørig belønnes for! Rett fra trening bar det bort til Plantasjen... tror de visste at jeg kom, for der stod jammen meg disse skjønnhetene og ventet på meg!!

Deilige Hortensia i søteste fargen i verden...

Selv om jeg har hatt fri idag er det slett ingen automatikk i at jeg dermed lager middag... jeg er faktisk så heldig å ha en mann med hjemmekontor og som attpåtil elsker å lage mat :D Så vanligvis kommer jeg hjem til nesten ferdig middag. Men i dag gjørde vi det enkelt; ferdigmat! MEN: hvem sier at ferdigmat ikke kan være sunn? Se bare her:

Jepp, kyllingsalat :)

(men man er jo ikke mett så veldig lenge da, så nå må jeg faktisk smøre meg ei skive eller to...).

God kveld!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e så flink atte!!!