mandag 15. desember 2008

Award :)

Etter denne helgen her ligger jeg litt bakpå... rakk ikke det jeg hadde tenkt å gjøre i helga, nemlig å sy ferdig lappeteppet og å skrive julekort...
Men jeg har gjort endel andre ting da, beundret gubben mens han vasket vinduene blant annet! Han er faktisk veldig flink til det, og heldigvis kom kakelinna nå mens han er hjemme på en "lyn-visitt!"


I skrivende stund er julekortene ferdige, og jeg skal hive meg på resten av lappene.


I morgen er Den Store Dagen; jeg skal på ortopedisk kontroll m/røntgen etter operasjonen, og jeg er litt spent på hvordan det ser ut der inne i reservedelene mine! Gru-gleder meg...



Etter en helg hvor ting ikke har gått etter "programmet" følte jeg meg litt dussemang... helt til jeg åpner bloggeverden og ser at jeg har fått enda en award! Denne fikk jeg fra A-mora, og hør hva hun skriver som begrunnelse: For dere gir meg inspirasjon og latter og ettertanke.


Såå hyggelig å få, tusen takk! Dette gjorde dagen min :)))

3 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Hei,så mye godt du har bakt,var veldig nysj.på oppskriften til Himmelske munnfuller jeg...:)
malivasverden

Orlaug sa...

Går ikkje alltid etter planen, nei.
..men ser ut til at du ligg godt an både med kaker og julepost.
Lukke til i morgon!

Gry sa...

Gratulerer med utmerkelsen.
De himmelske munnfullene så spennende ut. oppskrift?
Ha en super dag!
Klem Gry : )