søndag 21. desember 2008

Advarsel!

Sånn går det når Gubben tar seg til rette og kjøper juletre uten at Perlemora er med!!
Visste ikke helt om jeg skulle le eller gråte, men jeg valgte å gjøre det beste utav det... Men det var ikke lett!! Se bare på dette:

Nå har jeg prøvd å pynte "fra innerst til ytterst" men det er fremdeles det mest gjennomsiktige treet jeg har hatt!!!
Jaja, så blir det iallefall ikke kjedelig i jula, hehe.

Makaroni-engel :)
*************************************************************
Om å komme hjem til jul :)
I år har dette begrepet fått en helt ny betydning for meg, gledelig sådan :)
Etter operasjonen måtte jeg ligge på ryggen hver natt i ca. 3 mnd. Jeg har strengt tatt ikke rygg til det, så jeg fikk låne en sykeseng som jeg kunne regulere. Men der er det jo plass til bare meg...
Så her kan dere se hvordan vi har hatt det de siste månedene...

Jepp, hver sin seng, der jeg troner høyt oppe!

Men etter det positive doktorbesøket i forrige uke var det bare en ting å gjøre: Sentralen måtte komme å hente senga fort som fy! Og da ble det ryddig på soverommet igjen. Og best av alt; å sove sammen Gubben igjen!!

Så nå kan det bare bli jul :)))

PS: Hvis dere syns det ser ut som om vi er ferdige til jul, så er vi det altså!

Detaljer kommer i morgen :)

Tuusen takk for mye skryt på gjestedoen, veldig, veldig hyggelig :)

6 kommentarer:

Orlaug sa...

Er ikkje spøk, detta med juletre...trur ikkje det er noko ukjent "historie", gubben kjem stolt heim med juletre....og får IKKJE skryt. Men det vert som regel bra når pynten er kome på.
I morgon skal bonden her til skogs, so får me sjå korleis det går med han.
Er du heilt ferdig?...hm.
Ha det godt!

AnKa sa...

Hihi kjenne meg igjen, treet vi hadde i fjor kalte søster Heigrim førr 'apeskrekk' det va ikkje mye å skryte av... så i år står det et nytt kunstig juletre i stua:-) ska ha ei urne med noen gran greiner slik at eg får litt granlukt i huset.
Ønsker deg ei fin jul og et godt nyttår.
Klæm

Gry sa...

Synes nå juletreet ditt så fint ut, med pynt på.
Vi var ute og kjøpte tre i dag. Jeg ville egentlig ha et vanlig grantre, men det ble edelgran...
Jeg ønsker deg og dine ei riktig god jul! Kos deg!
Juleklem fra Gry : )

Ellen Marie Albertsen sa...

Hei!
Så koselig å høre fra deg!
Også må jeg jo si at jeg synes treet ditt så riktig så koselig ut der det sto. Hjemme hos meg her i Mosjøen har vi alltid hatt noen rare juletre, helst veldig smale trær, da min mormor synes at vi har så "liten stue" hehe.. I år fikk vi et større et, og det ble veldig fint. Men det jeg mener er at hver tre har sin skjarm:) (Slik som alle vi individer her i verden her. Store og små;) ) Iallefall, jul blir det:) Og jeg håper du og mannen din får en koselig jul.
Julehilsen fra Løvinnen:)

Synnøve sa...

Hihi, du har fint juletreet i forhold til våres:))

Ønsker deg ei riktig god jul:))

Klem

Ragnhild sa...

Hei,
Jeg lurte på hvor du har kjøpt den hvite hylla? Leiter meg ihjel etter en sånn, men finner ikke noen plass :/