tirsdag 19. august 2008

Hjemme hos meg...

En ting jeg la merke til da jeg begynte å leke med tanken på å blogge, var at jeg begynte å ta bilder- mange bilder! Mye av dette er jo "gammelt nytt" nå, sånn som flyttesjau etc. men mange av bildene er detaljer som blir værende hos meg en stund. Så jeg tenkte å vise dere litt, bli litt kjent liksom :-)

Dette er fra kjøkkenkroken, benken er fra Jysk (den gang det het Sengetøylageret) og var egentlig i furu (jada, har vært der jeg óg). Den ble malt og skiftet håndtak på i anledning flytting. Jeg liker å kunne bruke gamle ting om igjen.

Bildet over benken er et broderi (jepp, ganske stolt av dette...)

Detalj fra broderiet. Må innrømme at da jeg kjøpte dette hadde vi en katt som så slik ut, derfor var det litt stas. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har brukt lang tid på dette broderiet, ca. 3 katter!! (ikke full levealder altså, de forsvant- likefullt ble det 5 år!)

Ha en fin kveld alle sammen :-)

2 kommentarer:

johanne`s rom sa...

Hei. Å så gøy at du fant bloggen min. Ja du er allerede lenger enn meg ser jeg, men vi skal nok gjøre oss bemerket i bloggverdenen begge to, etterhvert hi hi. Ha en hyggelig dag fortsatt til vi blogges igjen.

Hulda sa...

Takk for koselig hilsen inne hos meg! Det satte jeg pris på. Så flott broderi, det krever tålmodighet å gjøre. :)