mandag 18. august 2008

ENDELIG

Nå har jeg gått "svanger" med en blog i magen i flere måneder, og endelig er den på plass!
Jeg har hatt det klart i hodet en god stund nå, men grunnet flytting og ferie så har ting tatt litt ekstra tid.

Flytting ja, vi flyttet i mai fra et stoort hus med altfor mange rom (etter at alle barna var flyttet ut) til halvparten så stort. Det er vel grunnen til at jeg fremdeles har følelsen av å bo i ei dokkestue :-) Men ei fin dokkestue er det! Det kommer bilder etterhvert :-)

Så vil jeg sende en takk til Sannas Verden http://sannasverden.sprayblogg.no/index.html som var den første interiørbloggen jeg oppdaget, og til Christinas Interiør http://christinas-interior.blogspot.com/ som overbeviste meg om at blogging faktisk var enkelt :-)

(men her ser dere at jeg trenger litt hjelp: hvordan får jeg koblingen "inni" navnet uten at hele nettadressen blir med?)

Jeg lar Simenpus ønske velkommen i dette første innlegget...

2 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Måtte jo inn og se her, du hadde så flott bilde - av dama i badekaret...
Når du lager et nytt innlegg, så kan du bare skirve navnet, og merke det - trykk på den knappen som ser ut som en diamant - den til høyre for hvor du vil ha teksten (høyre, venstre eller midt på) da kommer det en "boks" fram som du kan skrive adressen til bloggen/nettsiden du vil vise, så kan vi bare trykke på det navnet - vips...håper dette var litt forståelig...

Ha ei koselig uke...

Anonym sa...

Gratulerer med blog og takk for titten i min :o)
Antar jeg får se fingerbølene dine snart blogget også da.