mandag 16. februar 2009

...litt flaks skal man jo ha....

Ja, jeg kaller det flaks når temperaturen, fra jeg skal begynne å spraye og helt til det er tørt og båret inn igjen, legger seg pent rundt null. Tenkte egentlig ikke over det før jeg så på gradestokken i morges, og den viste 15 minusgrader! Det var da jeg tenkte: FLAKS!!


Om resultatet av aksjon skrivebord, så må jeg absolutt si meg fornøyd. Det er ikke perfekt, men det er ikke noe sig og jeg er fornøyd. Monterte det sammen i går, skrudde på knotter og sånt. I dag skal jeg "fylle opp" med det som skal oppbevares der, så det blir ingen bilder i dag heller..... men de kommer i løpet av uka :)





I morgen skal jeg i teateret og se "Om mus og menn" av John Steinbeck, det blir bra- det er jeg sikker på!

Foto: GT Nergaard Trøndelag Teater

Ha en fin uke alle sammen, tada!

3 kommentarer:

AnKa sa...

Glede meg tell å se bilda av aksjon skrivebord:-)
og så må du kose deg på teater i morra.
klæm

h.espe sa...

Hi, hi - du holder oss på "pinebenken"... Gleder meg til å se bordet :o)

Fin kveld videre til deg!

Klemmers

Alven sa...

Hei :-)

ja litt flaks må man jo ha :-)
Er spent på å se resultatet :-)
Blir nok bra :-) Jeg prøvde å spraylakkere en sjenk men når det gjelder møbler så holder jeg meg til maling og kost, etter det for jeg fikk det ikke pent..
Men å spraylakkere pyntegjennstander har jeg blitt god på :-)

Ha en fin tirsdag :-)

klem