tirsdag 25. november 2008

Award

Så har jeg vært så heldig å få enda en award, og det synes jeg er veldig smigrende. Denne fikk jeg fra Solveig, tusen takk igjen :) Jeg ble så glad!

Denne vil jeg gjerne gi videre til:

Containergirl for alle skattene hun redder fra søppelhaugen og formidler videre til oss!

Bak en sky for sine spesielt flotte bilder!

Hespe også for flotte bilder og evnen til å formidle en stemning :)

Det er så mange som skulle hatt egentlig, dette er bare noen få av de jeg liker å lese. På den annen side kunne jeg jo ha skrevet "ingen nevnt, ingen glemt" eller "ta den med deg videre", men jeg er litt tilhenger av at en award skal mottas "personlig" (mottaker navngis) og ikke hentes... jeg skal være den første til å innrømme at jeg har faktisk tatt med meg en sånn "hente-award", men det ble altså med den ene...

Mulig at jeg "banner i kjerka" nå, men sånn er det for meg. Kom gjerne med synspunkter!

God middag, alle sammen :)

4 kommentarer:

Orlaug sa...

Gratulera med den fine awarden.
Syns du har laga so fint til med adventslysa. Eg har faktisk vurdert å ikkje ha lilla adventslys
òg i år. Det hadde eg aldri tenkt kom til å skje, men ein vert påverka, det er berre slik...

h.espe sa...

Heisann...
Gratulerer så mye til deg med en velfortjent award, og tuuuuusen takk for at du vil dele den med meg. Jeg vil aldri slutte å glede meg over å motta slike utmerkelser - jeg blir rett og slett bare veldig glad...:o)

Ønsker deg en herlig uke videre!

Mange klemmer fra Hildegunn:o)

GundaM sa...

Neimen, så koselig da. Takk,takk og må si dette er den første award til Containerbloggen min ;0)

Men i hagebloggen får jeg tilstadigvekk awards og en uke fikk jeg 18 stk...da sier det seg selv jeg ikke rekker lage innlegg på alt, men ejg stikker innom og takker da ;0)

Du må ta deg entur innom snart igjen. Merker folk er blitt treigere med å hive ting, det er vel finanskrisa kanskje.. Ikke er det så masse flytting på folk lengre heller, men det går da rundt sjø ;0)

Klem

Synnøve sa...

Gratulerer med award.
Adventlysene dine er bare lekker:))
Putene du har sydd deg var fine. Kjekt med gjennbruk:))
Må være koselig og være mormor.
Så mye fint du lager. Skal du på Orkdalsmesse til helga?