tirsdag 13. januar 2009

Sånn ser den altså ut

Bare for å ha sagt det med en gang: Dette innlegget er egentlig for å vise TV-en vår. En TV er jo sjelden en estetisk nytelse å se på, så derfor finner dere den nederst i dette innlegget :)
Først må jeg bare vise dere disse flotte reklamene, syns de er så stilige :)


Nederste bildet: dette visste jeg ikke- og nå er jeg alt for sent ute... kroppen min er jo helt ute av fasong jo!

Disse bildene, og mange fler kan du finne her

*************************************************************

Kari, med bloggen My Home is My Castle by Kari kom med en morsom oppfordring sist helg. Hun hadde et godt poeng, da mange blogger stuene sine uten å inkludere TV-en i det gode selskap... Her i huset er den flittig i bruk (kanskje litt for mye..), særlig når Gubben er ute på reise så finner jeg godt selskap i den.
Kun i helgene får den liv på dagtid, særlig vinterstid. Jeg elsker gamle serier og koser meg alltid med Bonanza klokka halv elleve :)
Bortsett fra det ser TV-en vår slik ut en lørdags formiddag:

Sport, sport og atter sport... men det plager ikke meg, jeg har vanligvis andre ting å pusle med :)
Nesten ingenting på veggene, men vi har ikke bodd her et år ennå, og jeg er litt redd for å gjennomhulle veggene med feilplasserte bilder etc.
Men nå har jeg såvidt begynt å danne meg et bilde på hvordan det skal være ...
I morgen har jeg fri, og har nesten ingen planer. Deilig :)

2 kommentarer:

Solveig sa...

Så flott tv du har da:)
Så herlig med disse flat skjermene og gode bildene..
Men det er sant,få liker å vise den,men de fleste bruker den;) hehe!

Så flink du er som trener på 3T da:)
All skryt for det!

God natt;)

Solveig sa...

Hehe, jeg er en stor forbruker av ibux!! Ikke så mye effekt,men noe av og til:) Siden ingen migrene medisin fungerer på meg, og alt med paracetamol er jeg hyper allergisk mot så da er det lite valg.. Så det blir ibux på meg.

Koslig å pynte litt på hverdagen ja:) Blir i godt humør av en ny blomst!

Håper du har en fin dag;)