lørdag 3. januar 2009

Dette er snø...

...med et fuglehus under!!!

Her har det snødd uten stans siden nyttårsnatta, det stoppet endelig i formiddag og da var jeg ute å stappet tommestokken nedi alt det hvite; 56 cm. Men det ser jo så svært ut!! Og ganske fint. Var det noen som sa "velkommen vår"?? Veel, det blir i allefall ikke her på ei stund, hihi.

Sånn så forresten juletreet vårt ut før det føk ut dørene her i går, til og med dompapen hadde gitt opp å holde motet oppe.....

Ikke nok med at det var gjennomsiktig, det var ferdig tørka før vi fikk det i hus også! Så neste gang må nok Perlemora være med å kjøpe juletre!
Sender en stoor takk til alle som jeg har blitt kjent med på håndarbeidsparty i går, og som har kommet med hyggelige kommentarer.
Jeg gjorde det helt store, eller rettere sagt; jeg gjorde ikke det...så jeg kom litt seint med på laget. Litt flaut å si det, men jeg GLEMTE å oppdatere Muffins blogg!!! Dermed så jeg ikke Pary-posten hennes før klokka var 12 i går kveld!! At det går an! Og da ble jeg så irritert på meg sjøl at jeg bare gikk å la meg........................
Så i helga skal jeg ta en forsinket runde til dere andre som var med og som jeg ennå ikke har rukket innom.
Nå er Gubben omsider ferdig å måke snø, så nå skal vi ut å kjøpe noen ikke-julete blomster til å friske opp med her i dokkestua :)

3 kommentarer:

Orlaug sa...

Oi, so masse snø...
Her på Vestlandet har me berre bittelitt, men kaldt og nydeleg vinterver.
Jula er enno ikkje sparka på dør, får nok vere her til over helga.
Bonden vil gjerne ha den endå lenger, men:"Du bestemmer", seier han.So då so...
Ha ein fin sundag i morgon!

Anonym sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. :o)

Angående pulsvarmerne så send meg en mail så finner vi nok ut av det.

mimouna_andersenalfakrøllyahoo.no

GundaM sa...

ihi, du får sende din mann sammen med min til neste års juletrehenting! han driver på i dagesvis for å finne fram til det perfekte tre, og javisst det står her enda...Æsj

Velkommen igjen til min lille butikk ja, ny dag imorra. Har hatt så lenge fri nå at jeg gruer litt å gå på jobb...

Godt nyttår forresten ;)