fredag 12. september 2008

Åh helledussen!...

Stakk bare innom her da jeg skulle sjablongmale litt, og hva ser jeg?
Jeg har fått Min Første Award!!!!!
Med en hvilepuls på nærmere hysterisk galopp måtte jeg jo se mer, og der ligger det sannelig ikke bare en, men TO STYKKER og venter! Om jeg ble glad? Og stolt? Gjett!!
Nå skjønner jeg bedre hvorfor flere her inne bruker mye tegnsetting når de får slike... Det er jo et kompliment, en bekreftelse på at man er sett. Så Tusen Hjertelig Takk
My home is my Castle for å ha gjort denne fredagen aldeles spesiell for meg :-)
Og så får jeg jo gleden av å gi disse videre, men ikke før jeg riktig har koost meg litt med dem, hihi!


Så hadde ENGEL en utfordring som jeg gjerne tar. Morsomt med sånne synes jeg, da man får vite litt mer om personen bak bloggen.

1. Vilken mät spiser du öfte?

- Sjokolade (joda, fungerer fint som mat. Når jeg er hjemme alene hender det ofte at jeg tar en sjokolade til middag!). Men oftest tar jeg til fornuft og spiser grovt brød.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du til at duka ut?

- Kommer an på, er jeg hos gode venner hjelper jeg gjerne til.

3. Var sitter du helst när du bloggar?

- Oppe på loftsstua

4. Köper du ofta skraplodd?

- Ikke ofte, men det hender.

5: Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

- Det må bli Norge- Helgelandskysten på bilferie med mennene i mitt liv: Gubben og Pa. Helt fantastisk!

6: Vilken tv-kanal tittar du mest på?

- TV2 og NRK 1

Ta gjerne denne utfordringen med deg videre, nå er pulsen min nogenlunde normal igjen, så nå skal jeg takke for idag. Loppis-lørdag i morgen, jippi :)

5 kommentarer:

Tove sa...

gratulerer med awarder:)

God loppishelg!

Synnøve sa...

Gratulerer med awarder. Første gangen jeg er innom bloggen din. Koselig blogg du har. Ha ei fin helg

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Gratulere! :) Koslig blogg du har. :) Håper du vinner noko ved neste skrapelodd ;) Ha ein nydelig dag! :)

johanne`s rom sa...

Gratulerer me awarder, så hyggelig da. Tusen takk for tipset, jeg prøver igjen jeg. Gir meg jo ikke i noe fall da. God helg.

by Siv sa...

Grattis med awarder :)
Og så er det veldig kjekt med utfordringer ja, litt mer info..
*Siv*