torsdag 18. september 2008

Alene i to uker

Ja nå har Gubben vært borte i snart to uker, han kommer hjem på lørdag og det gleder jeg meg til. Selv om jeg ikke har fritidsproblemer når han er borte er det alltid godt å få ham hjem :)

Gleder meg til:

1. Å sove sammen
2. Å våkne sammen
3. Å ha ham rundt meg
4. Å pusle med små og store ting sammen med ham
5. Å få mat.......................................................................


Da får jeg ordentlig mat også... ja, det er helt sant! Han er veldig flink til å lage mat, og mye flinkere enn meg til å gjøre det hver dag. Når han har vært på reise er jeg rimelig "vrangkjørt" i matveien. Jeg prioriterer ikke dette (orker ikke rett etter jobb), og ender ofte opp med brødkoteletter (eller sjokolade...).
Simenpus får heller ikke middagsrester i disse periodene, det er jo ingen å oppdrive! Og de gangene jeg tar meg på tak og faktisk lager middag (helst i helgene) så er det et skippertak for å rette opp alt det usunne, slik at det blir mye grønnsaker og det vil jo ikke en pusekatt ha...



Bruker pengene på shopping isteden jeg, se hva som kom fra Mollys Heaven i går:

Øverst lå to svære, lekre papirposer med denne hyggelige påskriften.

Kjøpsvilkår og plukkliste var festet med denne søte klypen
Denne var lekker, alt var forøvrig pakket inn i dette nydelige silkepapiret i bakgrunnen.

Salatbolle og hjertebolle (sorry Christina, klarte ikke vente..) i melamin, helt bedårende!

Til slutt hadde jeg valget mellom å betale frakt eller finne en ting til og få det fraktfritt, ikke noe vanskelig valg...

Kommer med bilder når jeg har plassert ordentlig...

8 kommentarer:

GundaM sa...

Titt tei, endelig fant jeg deg altså;)

trivelig du tok turen innom meg på jobb og neste gang blir det kaffe å få ;0)

Ha ei fin, fin helg med mann i hus;0)

Solveig sa...

Hei:)
Så koslig at du var innom bloggen min! Jeg har faktisk vært på din før jeg lærte meg så mye:) Kjempe fin blogg du har! Nattbordet blir nokk slik det er ja:)

Bodde du på hundhammern i 8 år;) Jeg har familie derfra å der. Det er en bruktbutikk som heter Østre Lund Handleri der:) Kjempe fin butikk,helt nede i sentrum. Vet ikke hvor gammel den er da. Bor du i Trondheim enda da?

My home is my Castle sa...

Kjempenydelige ting du har kjøpt :)
Og Molly vet hvordan hun skal pakke inn ser jeg ;)

Ha en fin dag

Magdalena sa...

så trivelig her hos deg...
skjønnt a
t du savner mannen din,. livsledsager er det jo...
vi hadde 22år bryllupsdag i sommer,-
flotte ting du har skaffet deg.- likte SÅ godt tingene fra Container girl... sacralt og vakkert...
håper det går bra med protesen, hoften??
klem og god helg til deg~'~' ~

krinkelkroken sa...

Skjønner godt du lengter etter 14 dager,nå nærmer det seg jo lørdag;)
Flotte ting du har kjøpt, alltid kjekt med noe nytt!
Ha en herlig helg!

Solveig sa...

Hei:) Takk for at du svarte på mitt tallerkenhylle spørsmål..
Du bor på Heimdal nå ja, jeg bor på Kattem nå;) Ikke langt unna. Kanskje vi går forbi hverandre på butikken en gang iblandt,uten å vite noe.. hehe.

Beklager så mye,jeg har jo selvfølgelig oppdaget at jeg har sagt hundhammern å ikke hommelvika som var det stedet jeg snakket om:/:/ Litt av en feil fra min side.. Sånn går det når man er litt for surrete.

Håper du har ei fin helg:)

Solveig sa...

Det blir godt å få hjem gubben imorgen da:) Dere får kose dere ekstra med god mat da;) Hyggelig å se hverandre igjen!

Anonym sa...

Hello how are you im the web master of impact communications adn im interested in know what are you looking in my page, Im at your orders to any and i'll like to know your mail and have a good communication with you. thnx